VANLIGA FRÅGOR
Hur kontaktar jag er enklast?
Du kontaktar oss enklast via chatten nere till höger eller genom att mejla oss på info@blixtboxen.se.
Vart finns ni?
Om ni har valt att hämta och lämna fotobåset själva så är det i Göteborg och i Halmstad. Det finns möjlighet att hyra båset oberoende vart i Sverige ni är så länge ni hämtar och lämnar, eller enligt överenskommelse vi levererar och hämtar.
Erbjuder ni leverans?
Ja. Främst i Göteborg och Halmstad men enligt överenskommelse kan vi leverera till andra områden/städer.
Vad händer om fotobåset går sönder?
Kunden förväntas inneha försäkring som kan stå för den eventuella kostnad vid förstörelse, skada och förlust av fotobåset. Vid det fall att kunden inte innehar tillräcklig försäkring kan ersättning sökas via Blixtboxens försäkring. Den eventuella självrisk skall kund stå för.
Hur betalar jag?
Du betalar genom att hitta oss på boka direkt, eller klicka på en av "boka direkt" knapparna här på hemsidan. Vi erbjuder även möjligheten att få faktura i PDF till önskad mejl. Den ska betalas inom 10 dagar för att behålla aktuell bokning. Faktura efterfrågas ofta av företagskunder.
Hur ser båset ut?
Här kan du se hur fotobåset ser ut, stolek och mått.